Încercați să găsiți acest conținut în versiunea veche a site-ului
Raport // Starea presei din România: finanțare netransparentă, hărțuiri, deprofesionalizare și oboseală
Încrederea publicului român în presă a picat în România de la 80% în anii ’90,…
Împotriva curentului. Cum activează jurnaliștii independenți în Găgăuzia?
Petru Garciu, jurnalist freelancer „Pseudojurnaliști corupți”, „a venit vremea să le dăm una peste gură”,…
Unitate în vremuri de criză. Rolul presei în abordarea echilibrată și obiectivă a experiențelor refugiaților
Renata Lupăcescu, redactoră-șefă, televiziunea regională Studio-L din Căușeni La doi ani de la declanșarea războiului…
Kantar Media, cu o ofertă financiară „mult peste așteptări”. Ce urmează după selectarea noului măsurător al audiențelor TV
Reprezentanții comisiei ce a selectat instituția responsabilă de măsurarea audiențelor TV în perioada 2024-2029 dau…
Ce reprezintă Kantar Media, compania care va măsura audiențele TV în R. Moldova în următorii cinci ani
Compania Kantar Media va măsura audiența TV din Republica Moldova în următorii cinci ani. Anunțul…
Legislația anti-SLAPP. Când va adopta Republica Moldova norme de protecție a jurnaliștilor împotriva dosarelor abuzive
An de an, dosarele contra jurnaliștilor reprezintă o amenințare tot mai îngrijorătoare pentru democrația din…